fredag 30 augusti 2013

Det är ju 2 önskningar i en!!


                                                                                                                                                                
Jag har en passion för M&M Peanuts! De färgglada små godingarna hittar man alltsomoftast i mina godisgömmor! När vi var i New York för nåt år sen var M&M Store därför givet att besöka, ett paradis för mig, hehe! Megaskylten utanför imponerade dock mest på mig, den var riktigt ball med sina flashande bilder!


Men nu till saken! Marabou har alltså kommit ut med en chokladkaka med krossade M&M´s och därmed finns alltså två av mina godisfavoriter i en o samma förpackning! Wiiiiee!


Tycker väl inte att jordnötssmaken framträder rättvist, men knaprigt och gott var det och den här kommer garanterat slinka ner i kundvagnen vid en och annan inköpsrunda!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar